sâmbătă, 13 martie 2010

Chiftelute Marinate

Ingrediente:

Pentru chiftelute:
carne tocata de porc
1 ou
1 cartof ras
cimbru
sare
piper
marar
faina
ulei

Pentru sos:
bulion
sare
cimbru
piper
1 lingura faina
foi de dafin

Mod de preparare:
Se amesteca carnea cu oul, piperul, cimbrul , mararul maruntit.

Se fac bilute, se dau prin faina si se pun la prajit.





Cand terminam de prajit, intr-o tigaie amestecam bulion cu lingura de faina, cimbrul, sarea piperul, foile de dafin, apoi punem si chiftelute, amestecam si acoperim tigaia inca vreo 10 min.



Sunt delicioase cu smantana si mamaliguta..!

6 comentarii:

Craita spunea...

Si mie imi plac chiftelutele marinate,dar imi place sa le pap cu painica si rosii zemoase!
Ce pofta mi-ai facut!

kity spunea...

cred ca a fost tare delicioasa

Anonim spunea...

Ti-am trimis un premiu. Felicitari pentru ceea ce faci, ca faci bine!

Anonim spunea...

Ti-am trimis un premiu. Felicitari pentru ceea ce faci, ca faci bine!

admin spunea...

Buna. Am si eu un blog culinar si recent am inceput o campanie de promovare a retetelor de pe blogspot si wordpress. Daca doresti sa-ti promovez si tie retetele arunca un ochi pe blogul meu www.reteterapide.com unde primele 2 categ sunt ale unor gospodine ce mi-au propus aceasta promovare.si ele au bloguri pe blogspot. Daca doresti amanunte contacteaza-ma. Avand un domeniu propriu si cu aproximativ 2500 vizitatori zilnici vei avea numai de castigat. Daca doresti contacteaza-ma la beyou24@yahoo.ca O zi buna

Tutui Ionut Robert spunea...

o zi buna iti doresc.super tare blogul.am vrut sa fac si eu la inceput un blog cu aceasta tema,dar am ales o cu totul alta. blogul meu este cu lectii de istorie.ii ajut pe elevi sa inteleaga mai bine materia.crezi ca am putea face un parteneriat?un schimb de link-uri ceva?iti multumesc,Robert