miercuri, 26 noiembrie 2008

In Delta (5-7 septembrie 2008)



A fost a doua oara cand am mers in Delta.Dar cum prima data aveam vreo 7-8 ani, nu-mi aduceam aminte decat ca m-au ciupit tantarii si ca m-am plictisit ingrozitor.
De data asta a fost altfel.Delta Dunarii este un loc superb si de-abia astept sa mai mergem si vara viitoare.Am stat in Dunavatul de Jos, la niste batranei foarte ospitalieri si draguti care aveau si cateva camere de inchiriat.Camerele nu erau cine stie ce lux-cu presuri pe jos , o masa si paturile.Baia era doar 1 pentru toate cele 4-5 cmere, dar in schimb era foarte curat iar zona era atat de superba si aveam atatea locruri de vizitat, inca nici n-aveam prea mult nevoie de camera.
Pe deasupra, ne-au pus la dispozitie si barcuta lor cu care mergeam prin imprejurimi sa "pescuim":)),Imi pare rau ca n-am facut mai multe poze, pentru ca eram mult prea absorbita de peisaj , dar o sa fac vara viitoare.



Cu niste palarii pe care ni le-a dat gazda inainte sa plecam cu barcuta.Aratam bestial

Poze in foisor


Cu finutul...cel mai scump si mai dulce bebe


Ce ne-a mai chinuit pititcu.Faceam o peruca din ce ne-a chelit pe mine si pe sora mea.


Dar ce l-am mai chinuit si noi pe el....cu pupici ...multi multi!!!



2 taranusi din Delta mergeau la pescuit


.......................................................si.....


Primul peste.


Privelisti surprinse din barcuta
















2 comentarii:

Ducesa spunea...

cunosc zona, e frumoasa! nasul meu de botez este din Jurilovca, lipovean adevarat. in viata mea n-am mancat ciorbe mai bune ca ale lui, serios! asa ca, pentru mine... Delta Dunarii e ceva nemaipomenit.felicitari pentru postare.

mu spunea...

Tu es très belle !!!
Toi, ton bébé, ton homme!!!
Tu as de la chance..............
Muriel(FRANCE)
http://muriel-titablo.blospot.com/