joi, 26 februarie 2009

Placinta Chocolat



Ingrediente:
BLAT:
2 oua
3 linguri zahar
2 linguri faina
1 lingura cacao
1 lingurita ulei

CREMA:
1 ciocolata lapte
1 budinca ciocolata
300 ml lapte
4 linguri zahar
50 g unt
1 lingura apa
1 lingura ulei

GLAZURA:
1 ciocolata amaruie
50 g unt
1 lingurita ulei

Mod de preparare:
BLAT:
Se separa albusurile de galbensuri,
Se bat spuma albusurile
Se adauga zaharul peste albusuri
Se amesteca galbenusurile cu uleiul si se toarna peste albusuri.
Se adauga faina si cacao
Se toarna compozitia intr-o forma rotunda(eu am copt intr-un vas yena rotund)




CREMA:
Se prepara budinca conform instructiunilor de pe plic, numai ca se vor folosi doar 300 ml de lapte, iar zahar 4 linguri.

Cand este gata budinca, se adaua si ciocolata, untul si uleiul si se mai tine putin pe foc pana cand se topesc si acestea.



Se toarna peste blat

GLAZURA:
La bain marin se topeste ciocolata, se adauga untul si uleiul.

Se toarna in forma respectiva peste budinca si se netezeste.Se lasa putin sa se raceasca, apoi se baga la congelator, ca sa se intareasca ciocolata



Se taie cu un cutit inmuiat in apa fierbinte

Pofta Buna!!!

14 comentarii:

Unknown spunea...

Foarte bine arata!Presupun ca gustul e pe masura. Felicitari gargaritzo!Te pupic si succes in continuare!

Dana2dor spunea...

Teribil de apetisanta! Ti-am "furat" reteta ca s-o produc si eu cat de curand, ca tare fain arata :)
Pupici multi si multam' de reteta!!!

Gargarita spunea...

Ma bucur ca a avut succes reteta mea, mai ales ca eu am inventat-o azi de dimineata cand mi-era super pofta de dulce, ca intotdeauna.

Unknown spunea...

O primavara insorita si calduroasa iti doresc

............
XOX
Isabela

lauralaurentiu spunea...

Frumoasa, buna - o placinta premianta! Te astept pe pagina mea sa iti ridici premiul!

Dana2dor spunea...

Te asteapta trei premii-martisoare la mine pe blog :)
Pupici si week-end minunat!

Pofticioasa Sefa spunea...

Un premiu special pentru o gargarita gospodina asteapta sa fie ridicat de pe blogul meu! :D

O primarava minunata iti doresc!

Ala Oancea spunea...

Felicitari ! Ai un blog foarte apetisant :) Treci pe la mine pentru niste premii !

Ral spunea...

Foarte bine arata placinta... mai mult arata a tort decat a placinta.

Mi-am facut si eu blog culinar mai altfel... te invit sa ma vizitezi si daca-ti place sa te abonezi :D

http://openbucket.blogspot.com/search/label/COOKING%20AND%20FOOD

Marcela S. spunea...

Am incercat reteta ta ieri si mi-a iesit super. Multumesc de reteta. Pupici.

Edith spunea...

Waaa ce ciocolatoasa! Arata super si cred ca e la fel de buna :)

Gargarita spunea...

Draga Marcela, ma bucur mult ca ti-a placut prajiturica si sper sa mai incerci si alte retete.Te pup

lauralaurentiu spunea...

Romina, ai niste premii la mine!

Justin spunea...

wow, this looks fantastic.